Ved at fortsætte accepterer du cookies (inkl. tredjepart), som vi bruger til statistik og markedsføring - læs mere. ×

Det kan du i Mit Danske Forsikring

Du får nemt og hurtigt overblik over dine forsikringer i Mit Danske Forsikring, hvor du kan:

  • Se hvordan du er dækket, og hvad din selvrisiko er – du kan også se, hvad du betaler, samt hvornår og hvordan du betaler
  • Se status på igangværende skader
  • Tilmelde dine forsikringer til e-Boks og Betalingsservice
  • Give andre fuldmagt til at logge ind og se dine oplysninger og forsikringer – f.eks. din samlever
  • Opdatere dine kontaktoplysninger, så vi altid kan komme i kontakt med dig
  • Skrive til os eller finde nummeret på den afdeling, du gerne vil tale med

Spørgsmål og svar til log ind

Nedenfor kan du se en liste over de oftest stillede spørgsmål i forbindelse med log ind. Hvis du ikke kan finde svar på dit spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os.

NemID videregiver af sikkerhedsgrunde ikke dit CPR-nummer, når du logger ind. Første gang, du logger ind i Mit Danske Forsikring med dit NemID, ved vi derfor ikke, hvem du er, og beder dig derfor skrive dit CPR-nummer. 

Hvis du har problemer med at logge ind i Mit Danske Forsikring, kan det skyldes, at vi ikke har dit fulde CPR-nummer registreret. Du skal derfor ringe til os på 44 74 49 00 og oplyse dit CPR-nummer.

Hvis alle dine forsikringer står i din samlevers navn, kan du ikke logge ind i Mit Danske Forsikring. Du og din samlever skal derfor gøre følgende for at give dig adgang til jeres forsikringer:

  • Din samlever skal logge ind i Mit Danske Forsikring og give dig fuldmagt til at se forsikringerne
  • Når din samlever udfylder fuldmagten, skal I indtaste dit CPR-nummer – så bliver du nemlig registreret hos os, og du kan nu logge ind i Mit Danske Forsikring med dit NemID
  • Efter din samlever har udfyldt fuldmagten, modtager I en e-mail med en kode – du skal indtaste denne kode efter, du er logget ind med dit NemID

Du vil nu kunne se jeres fælles forsikringer i Mit Danske Forsikring.

Har du fået beskeden ”Teknisk fejl” mere end én gang? Så er du nok ramt af et af de hyppigste problemer:

  • Er du så ny en kunde, at vi ikke har oprettet dig endnu?
  • Er dine forsikringer oprettet i din ægtefælle/samlevers CPR-nummer?
  • Har vi dit CPR-nummer? Uden det kan vi ikke kende dit NemID – kontakt os.
  • Virker dit NemID heller ikke på www.borger.dk? Så skal det nok fornyes på www.nemid.nu.

Du kan også kontakte e-Support på esupport@if you can read this, please update your browserdanskeforsikring.dk eller 44 74 44 73 hverdage kl. 8-16.