Ved at fortsætte accepterer du cookies (inkl. tredjepart), som vi bruger til statistik og markedsføring - læs mere.
×

Vi spørger for at blive bedre

Hver eneste dag spørger vi vores kunder, om de har været tilfredse med den service, de har fået hos os. Vi gør det gennem telefoninterviews og digitale spørgeskemaer. Det giver os nyttige tilbagemeldinger om, hvordan vi kan forbedre vores service og kommunikation. Hvert år er der over 70.000 kunder, der hjælper os ved at deltage i vores kundeundersøgelse.

Sådan foregår undersøgelserne

  • Vi spørger vores kunder, hvordan de oplever vores service
  • Vi spørger dem, når de ringer, skriver e-mails, får besøg af os, eller går ind på vores hjemmeside
  • Vi udvælger kunderne tilfældigt
  • Kunderne svarer med telefontasterne eller på nettet – det tager ca. et minut
  • Vi siger tak for hjælpen, og tilbyder dem at være med i en lodtrækning om et rejsegavekort

Deltag og vind et rejsegavekort

  • Deltagerne kan vinde et rejsegavekort på 10.000 kr.
  • Der bliver udtrukket en vinder to gange årligt
  • Vinderen får direkte besked
  • Præmien er skattefri

Vi lærer af vores fejl

Når en kunde er utilfreds med vores service eller med behandlingen af hans eller hendes sag, vil vi gerne høre hvorfor. Vi spørger, hvad baggrunden er, og hvordan vi kan gøre det bedre - og når vi kan, retter vi straks op på det. Bagefter evaluerer vi på de tilbagemeldinger, vi får. På den måde bliver vi hele tiden klogere på, hvordan vi bedst imødekommer vores kunders behov.