Ved at fortsætte accepterer du cookies (inkl. tredjepart), som vi bruger til statistik og markedsføring - læs mere. ×

Sådan arbejder vi

Vi prioriterer altid at give dig en både professionel og korrekt behandling. Og vi beder dig altid fortælle os det, hvis du føler, at du er blevet behandlet dårligere end det. Dét - sammen med hurtig sagsbehandling - mener vi, er det mindste, du bør forvente af god kundeservice.

Vi svarer dig hurtigt

Når du henvender dig til os, forsøger vi altid at stå til rådighed med det samme eller give dig en hurtig tilbagemelding. Det har vi valgt at prioritere. Uanset om du kontakter os via e-mail eller telefon, har vi nogle helt klare retningslinjer for, hvor lang tid der må gå, før vi vender tilbage til dig.

Så hurtigt får du svar

Vi lytter til din tilbagemelding

Vi vil altid gerne blive endnu bedre. Derfor lytter vi til, hvordan du oplever den service og sagsbehandling, du får hos os. Hver dag gennemfører vi kundeundersøgelser via interviews og digitale spørgeskemaer. Og skulle du være utilfreds, kontakter vi dig og spørger, hvad vi kunne have gjort bedre.

Kundeundersøgelser - sådan foregår de

Vi tager konstruktivt imod klager

Kundeservice er noget, vi vægter meget højt. Er du – mod forventning – utilfreds med vores service eller sagsbehandling, hører vi derfor meget gerne fra dig. Hvis du ønsker at klage eller blot ønsker at vide, hvordan vi behandler klager, kan du finde mere information her:

Sådan klager du

Vi bryder os ikke om snyd

Vi tager vores arbejde seriøst. Derfor hører vi gerne fra dig, hvis du har mistanke om svindel, bedrageri, korruption eller andre alvorlige forhold, der berører Topdanmark eller de mere end én million kunder, der har betroet deres forsikring og pension til os.

Sådan indberetter du snyd