Ved at fortsætte accepterer du cookies (inkl. tredjepart), som vi bruger til statistik og markedsføring - læs mere.
×

Hos Danske Forsikring vægter vi kundeservice meget højt. Derfor vil vi gerne høre fra dig, hvis du er utilfreds med den service eller sagsbehandling, du har fået hos os. Her kan du se, hvordan du klager, og hvordan vi behandler din klage.

Du sender et brev eller en e-mail til os


Hvis du vil klage, skal du skrive til vores kundeklageafdeling. Beskriv venligst:

  • Hvad er du utilfreds med?
  • Hvorfor er du utilfreds?
  • Hvad foreslår du, at vi gør?

Det en god idé at vedhæfte:

  • Skriftligt materiale, der kan støtte din sag
  • Breve, du har fået fra os i sagen

Send klagen som post eller e-mail til:

Danske Forsikring
Att.: Kundeklager
Borupvang 4
2750 Ballerup  

Skriv til: kundeklager@if you can read this, please update your browserdanskeforsikring.dk 

Vi behandler din klage hurtigt

Så snart vi har modtaget din klage, undersøger vi sagen. Med mindre din sag er meget kompliceret, kan du forvente, at vi svarer dig hurtigt. Nogle gange har vi behov for at indhente kommentarer fra andre afdelinger i selskabet og så kan der godt gå et stykke tid, før vi konkluderer og svarer dig. Hvis vi undervejs får brug for flere oplysninger fra dig, kontakter vi dig.

Hvis du stadig er utilfreds

Når vores kundeklageafdeling har færdigbehandlet din klage, får du et brev eller e-mail fra os med den konklusion, vi er nået frem til. Skulle du derefter stadig være uenig, kan du henvende dig til Ankenævnet for Forsikring.

Her finder du Ankenævnet for Forsikring